Naam:
Foto’s:
399
Video’s:

Over mijn reis

Vanaf 18 januari reizen we  3.5 week door India. Een land waar ik, sinds mijn eerste bezoek , zo'n 4.5 jaar geleden, heimwee naar heb gehad . De reis start in Mumbai, en zal vervolgens grotendeels in het noordelijke deel plaatsvinden, en sluiten  we  af in Hyderabad in het zuiden. Het zal ongetwijfeld een indrukwekkende reis worden. Alleen de start  in Mumbai,  een stad met 20 miljoen inwoners zal overweldigend zijn.

De periode van inspiratie opdoen, beslissingen nemen wat we wel, en ook wat we moesten  laten schieten , hebben zo'n 3 jaar geduurd. En samen met travelcounsellor Natascha van Dam is er een zeer afwisselende reis uit ontstaan.   Ruim 7000 km,  4 binnenlandse vluchten èn een treinreis leggen we af in India.  En daarnaast flink wat kilometers per auto.

Ik verheug me enorm op de reis,  en op het delen van mijn ervaringen.

Ik wens onszelf heel veel plezier met het reizen,  en  jullie met het lezen!

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

Curaçao, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, India, Italië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zweden.